Upoznajte nezaboravne, najsimboličnije i najreprezentativnije Fiat modele.
U prvom desetljeću 20. stoljeća pomama za brzinom proširila se cijelim svijetom, au tom razdoblju sportskog entuzijazma rođen je dvosjed Fiat S61 Corsa.
Kada je Fiat 500 predstavljen 1936. godine, bio je to najmanji automobil masovne proizvodnje na svijetu. Zbog atraktivnog oblika i veličine, javnost ga je prozvala "Topolino".
Predstavljen 1955. godine, model 600 označio je početak Fiatove serijske proizvodnje malih praktičnih automobila u 1950-im i 1960-im godinama. Uspjeh je bio gotovo trenutačan zbog svoje isplativosti - dnevno se proizvodilo 1000 modela.
Fiat je predstavio Nuovu 500 1957. s glavnom namjerom da zamijeni Fiat 500 Topolino. Nadograđen novim tehnologijama uspješnog modela 600, model 500 pokretao je kompaktni 2-cilindrični motor.
Model 127 bio je dio transformacije Fiatovih kompaktnih automobila u moderne modele. Model je dizajniran da bude snažan, učinkovit i zadivljujući, pomažući u smanjenju potrošnje goriva.
126 je bio okretan i nepobjediv na parkiralištima, nastavljajući tradiciju Fiatovih automobila koji su bili dostupni svima. Predstavljen 1972., model je dijelio međuosovinski razmak i većinu dizajna s Fiatom 500. Imao je nešto veću karoseriju s poboljšanom razinom sigurnosti i više unutarnjeg prostora.
Fiat Dino, suradnja između Maranella i Lingotta, razvijen je kao konvencionalni automobil sredinom 1960-ih. Njegova razlika: Ferrarijev V6 motor od 1.987 cc, koji je proizvodio 160 konjskih snaga pri 7.500 o/min.
S više od 7,5 milijuna primjeraka proizvedenih od 1980. do danas, Panda se, zajedno s modelom 500, smatra najpopularnijim talijanskim osobnim automobilom.
U prvom desetljeću 20. stoljeća, groznica za brzinom proširila se svijetom, au toj atmosferi intenzivnog sportskog entuzijazma rođen je Fiat S61 Corsa, trkaći automobil s dva sjedala.