NAŠI PRVI MODELI

Upoznajte nezaboravne, najsimboličnije i najreprezentativnije Fiat modele.​

S61_1908
S61

U prvom desetljeću 20. stoljeća pomama za brzinom proširila se cijelim svijetom, au tom razdoblju sportskog entuzijazma rođen je dvosjed Fiat S61 Corsa.

TOPOLINO

Kada je Fiat 500 predstavljen 1936. godine, bio je to najmanji automobil masovne proizvodnje na svijetu. Zbog atraktivnog oblika i veličine, javnost ga je prozvala "Topolino".

Topolino_1936
600_1955
600

Predstavljen 1955. godine, model 600 označio je početak Fiatove serijske proizvodnje malih praktičnih automobila u 1950-im i 1960-im godinama. Uspjeh je bio gotovo trenutačan zbog svoje isplativosti - dnevno se proizvodilo 1000 modela.

500

Fiat je predstavio Nuovu 500 1957. s glavnom namjerom da zamijeni Fiat 500 Topolino. Nadograđen novim tehnologijama uspješnog modela 600, model 500 pokretao je kompaktni 2-cilindrični motor.

500_1957
127_1971
127

Model 127 bio je dio transformacije Fiatovih kompaktnih automobila u moderne modele. Model je dizajniran da bude snažan, učinkovit i zadivljujući, pomažući u smanjenju potrošnje goriva.

126

126 je bio okretan i nepobjediv na parkiralištima, nastavljajući tradiciju Fiatovih automobila koji su bili dostupni svima. Predstavljen 1972., model je dijelio međuosovinski razmak i većinu dizajna s Fiatom 500. Imao je nešto veću karoseriju s poboljšanom razinom sigurnosti i više unutarnjeg prostora.

126_1972
Dino_1972
DINO

Fiat Dino, suradnja između Maranella i Lingotta, razvijen je kao konvencionalni automobil sredinom 1960-ih. Njegova razlika: Ferrarijev V6 motor od 1.987 cc, koji je proizvodio 160 konjskih snaga pri 7.500 o/min.

PANDA

S više od 7,5 milijuna primjeraka proizvedenih od 1980. do danas, Panda se, zajedno s modelom 500, smatra najpopularnijim talijanskim osobnim automobilom.

Panda_1980
Uno_1983
UNO

U prvom desetljeću 20. stoljeća, groznica za brzinom proširila se svijetom, au toj atmosferi intenzivnog sportskog entuzijazma rođen je Fiat S61 Corsa, trkaći automobil s dva sjedala.