- Medijski događaj „FIAT, BUDUĆNOST JE NA TRAKU“, koji se održao na čuvenoj test stazi La Pista 500 na krovu fabrike Fiat u Lingottu, vodio je Olivier Francois, izvršni direktor Fiata i izvršni direktor marketinga u grupi Stellantis.
- Novi električni Fiat 600 i novi Fiat Topolino imali su svoju svjetsku premijeru; ovim FIAT započinje novo poglavlje u svojim planovima za dalje jačanje svoje vodeće uloge u oblasti održive urbane mobilnosti.
- Ovom prilikom FIAT je najavio dalju podršku organizaciji (RED), uključujući i novi Fiat (600)RED.
Lingotto je 4. jula, na rođendan Fiata 500, proslavio uspješan put FIAT brenda u posljednjih nekoliko godina, sa pogledom na njegovu sadašnjost i vizijom svijetle i uzbudljive budućnosti. Događaj je bio i prilika da se predstavi proširena porodica 500e: novi, manji model Fiat Topolino, i veći Fiat 600.
Olivier Francois, izvršni direktor marke Fiat i izvršni direktor marketinga Stellantis grupe, rekao je: "Fijatova budućnost je na pravom putu. Za dvije godine učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada prije. FIAT je postao Stellantisov brend broj 1 i vodeći brend na tri velika tržišta - u Italiji, Brazilu i Turskoj - FIAT ima jasnu ulogu: fokusiranost na jednostavnost, lateralno razmišljanje i društvenu odgovornost. Zahvaljujući Stellantisu, imamo pristup raznim resursima i sinergijama, tako da se FIAT zaista vraća u stilu u naredne tri godine sa našim planom proizvodnje, gde mu je i mesto: među vodećim, referentnim i popularnim brendovima. Prvi plodovi nove ere "powered by Stellantis": porodica 500e je porasla sa manjim Topolinom i većim 600. I sa ponosom mogu objaviti da FIAT nastavlja svoje partnerstvo sa organizacijom (RED), jer vjerujemo da biti društveno relevantan znači brinuti se za planetu, kao i za njene stanovnike."
Novi Fiat Topolino: Urbana mobilnost u italijanskom stilu
FIAT nastavlja svoju misiju razvoja održive mobilnosti za gradove u kojima će električna vožnja biti laka i dostupna svima. Simpatično, 100% električno vozilo - s mogućnošću pristupa i parkiranja bilo gdje - dugo je samo 2,53 metra i agilnije je od putničkog automobila. Sa dometom od 75 km, jednostavnim punjenjem - uz jednostavno povezivanje kod kuće - i maksimalnom brzinom od 45 km/h - što se savršeno uklapa u novi trend ograničenja brzine na 30 km/h u nekim gradovima - Topolino je idealno rješenje za urbanu mobilnost.
Jednostavnost je ključ: postoje dvije verzije karoserije: "zatvoreni" Topolino i "otvoreni" Topolino Dolcevita, u jednoj boji, s jednim dizajnom kotača, jednim interijerom i zanimljivim opcijama prilagođavanja.
Topolino savršeno oličava redefinisani Dolce Vita stil i autentičnu italijansku lepotu, a za njegovo lansiranje FIAT je sarađivao sa pet kultnih italijanskih brendova: Armani, Damiani, Maserati, Sanlorenzo Yachts i San Pellegrino. Link do kampanja.
Novi Fiat 600: italijanska nadogradnja B segmenta
Novi Fiat 600 kombinuje najbolje od B i B-SUV sveta i nudi divno, radosno i bujno iskustvo vožnje koje označava povratak brenda u B segment. To je idealno rešenje za ljubitelje grada i savršeno oličenje vrijednosti brenda italijanskog stila i trajnosti. Ima izdašne dimenzije: dugačak 4,17 metara, 5 vrata, udoban prostor za 5 osoba i 15 litara unutrašnjih pretinaca - najboljih u svojoj klasi - i prtljažnik zapremine 360 litara. Litijum-jonske baterije kapaciteta 54 kWh omogućavaju novom 600 da ima domet veći od 400 km (prema WLTP ciklusu) i više od 600 km u gradskoj vožnji.
Novi Fiat 600 dostupan je u dvije električne verzije: Fiat 600 La Prima, koja predstavlja potpuno nadograđenu verziju električnog Fiata 500e, i Fiat (600)RED, koja je najpovoljnija verzija novog Fiata 600 i predstavlja dalji korak u saradnji započetoj 2021. sa organizacijom (RED), osnovanom 2006. za borbu protiv AIDS-a i globalnih pandemija, koja svoje napore usmjerava na prevenciju i liječenje bolesti za sve.
Fiat 600 je opremljen najsavremenijim sigurnosnim i asistenčnim sistemima i donosi sve povezane pogodnosti za mobilnost u gradovima i van njih uz autonomnu vožnju nivoa 2.
Reklamna kampanja za novi Fiat 600 sadrži reklamu u kojoj se pojavljuje dugogodišnji ekološki aktivista i oskarovac Leonardo DiCaprio. Video, pod nazivom "The Italian Upgrade", kreativno je nastavak uspješne reklame "The Driver", koja prikazuje sve što novi Fiat 600 može ponuditi. Video je premijerno prikazan na ekskluzivnom događaju u Lingottu i održava se u Italiji. Novi Fiat 600 je jednako rafiniran, jednako "zeleni" kao i električni 500, ali nadograđen u stilu, prostoru i rasponu. Odvažan je, atraktivan i savršeno utjelovljuje talijanski stil života La Dolce Vita.
Soundtrack je izveden u saradnji sa Alfredom Rodríguezom, međunarodnim muzičkim talentom. Godine 2006. Rodríguez je izabran kao jedan od dvanaest pijanista iz cijelog svijeta koji će nastupiti na Montreux Jazz Festivalu. Ovdje ga je kao jednog od najboljih pijanista primijetio Quincy Jones, koji mu je ponudio saradnju, čime je započela njegova uspješna karijera.