FIAT SPREMAN ZA BUDUĆNOST image

FIAT SPREMAN ZA BUDUĆNOST

●     Medijski događaj  “FIAT, THE FUTURE IS ON TRACK”koji se odigrao na čuvenoj testnoj stazi La Pista 500 na krovu Fiatove tvornice u Lingottu, vodio je Olivier Francois, izvršni direktor Fiata i izvršni direktor marketinga Grupe Stellantis.

●     Novi električni Fiat 600e i novi Fiat Topolino imali su svjetsku premijeru; ovime FIAT započinje novo poglavlje u svojim planovima za daljnje jačanje svoje vodeće uloge u području održive urbane mobilnosti.

●     Ovom prilikom FIAT je najavio daljnju podršku organizaciji (RED), uključujući novi Fiat (600e) RED .

 

4. jula, na rođendan Fiata 500, Lingotto je proslavio uspješan put marke FIAT posljednjih godina, gledajući u njenu sadašnjost i s vizijom svijetle i uzbudljive budućnosti. Događaj je također bio prilika za predstavljanje proširene obitelji 500e: novi, manji model Fiat Topolino i veći Fiat 600e.

Olivier Francois , izvršni direktor marke Fiat i izvršni direktor marketinga grupe Stellantis , rekao je: "Fiatova budućnost je na pravom putu. U dvije godine učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikad prije. FIAT je postao marka broj 1 Stellantis po količini, i vodeća marka na tri velika tržišta - Italiji, Brazilu i Turskoj - u tri različite regije. FIAT ima jasnu ulogu: usmjerenost na jednostavnost, lateralno razmišljanje, radost i društvenu odgovornost. Sve to nas čini još privlačnijim za Stellantis; mi smo marka u koju se isplati ulagati, i to u velikoj mjeri. Zahvaljujući Stellantisu imamo pristup raznim resursima, ulaganjima i sinergijama. Dakle, FIAT se stvarno vraća u velikoj mjeri. U sljedeće tri godine, s našim planom proizvodnje , FIAT će se vratiti tamo, gdje i pripada: među vodećim, referentnim i popularnim markama Danas predstavljamo prve plodove nove ere " powered by Stellantis ": familija 500e narasla je s manjim Topolinom i većim 600e . I ponosan sam što mogu najaviti da FIAT nastavlja svoje partnerstvo s organizacijom (RED), jer vjerujemo da biti društveno relevantan znači brinuti se za naš planet, a također i za njegovi stanovnike." 

Novi Fiat Topolino : Urbana mobilnost u talijanskom stilu

FIAT nastavlja svoju misiju razvoja održive mobilnosti za gradove u kojima će električna vožnja biti laka i dostupna svima. Simpatično, 100% električno vozilo - s mogućnošću pristupa i parkiranja bilo gdje - Topolino je dug samo 2,53 metra i okretnije je od osobnog automobila. S dometom od 75 km, lakim punjenjem - uz jednostavno povezivanje kod kuće - i maksimalnom brzinom od 45 km/h - što se savršeno uklapa u novi trend ograničenja brzine na 30 km/h na nekim mjestima - Topolino je idealano rješenje za urbanu mobilnost .

Jednostavnost je ključ: dostupne su dvije verzije karoserije: "zatvoreni" Topolino i "otvoreni" Topolino Dolcevita , u jednoj boji, s jednim dizajnom kotača, jednim interijerom i zanimljivim mogućnostima prilagođavanja.

Topolino savršeno utjelovljuje novodefinirani Dolce Vita stil i autentičnu talijansku ljepotu, a u svojoj prezentaciji FIAT je surađivao s pet kultnih talijanskih brendova: Armani , Damiani , Maserati , Sanlorenzo Yachts i San Pellegrino . Ovdje je link do kampanja.

Novi Fiat 600e: talijanska nadogradnja B segmenta

Novi Fiat 600e kombinira najbolje iz svijeta B i B-SUV i nudi prekrasno, radosno i bujno iskustvo vožnje koje označava povratak marke u segment B. To je idealno rješenje za ljubitelje grada i savršeno je utjelovljenje vrijednosti marke talijanskog stila i trajnosti. Ima velikodušne dimenzije: 4,17 metara dužine, 5 vrata, udoban prostor za 5 osoba i 15 litara unutarnjih pretinaca - najbolji u svojoj klasi - i prtljažnik zapremine 360 litara. Litij-ionske baterije kapaciteta 54 kWh novom 600e omogućuju domet veći od 400 km (prema WLTP ciklusu) i više od 600 km u gradskoj vožnji.

Novi Fiat 600e dostupan je u dvije električne verzije: Fiat 600e La Prima, koja predstavlja potpuno unaprijeđenu verziju električnog Fiata 500e, i Fiat (600e) RED, koja je cjenovno najpovoljnija verzija novog Fiata 600e i predstavlja daljnji korak u suradnji koja je započela 2021. s organizacijom (RED), osnovanom 2006. za borbu protiv AIDS-a i globalnih pandemija, koja svoje napore usmjerava na prevenciju i liječenje bolesti za sve.

Fiat 600e opremljen je najsuvremenijim sigurnosnim i pomoćnim sustavima i donosi sve povezane pogodnosti za mobilnost u gradovima i izvan njih s autonomnom vožnjom razine 2.

Reklamna kampanja za novi Fiat 600e uključuje reklamu s dugogodišnjim ekološkim aktivistom i oskarovcem Leonardom DiCapriom . Video pod nazivom " The Italian Upgrade" kreativni je nastavak uspješne reklame " The Driver ", koji predstavlja sve što novi Fiat 600e ima za ponuditi. Spot je premijerno prikazan na ekskluzivnom događaju u Lingottu , a održava se u Italiji. Novi Fiat 600e je profinjen, "zelen" kao i električni 500, ali nadograđen u stil, prostranost i doseg. Odvažan je, atraktivan i savršeno utjelovljuje talijanski životni stil La Dolce Vita .

Muzička pratnja je izvedena u suradnji s Alfredom Rodríguezom, međunarodnim glazbenim talentom. Godine 2006. Rodríguez je odabran kao jedan od dvanaest pijanista iz cijelog svijeta koji će nastupiti na Montreux Jazz Festivalu. Ovdje ga je kao jednog od najboljih pijanista zapazio Quincy Jones, ponudivši mu suradnju, čime je započela njegova uspješna karijera.

Oglas možete pogledati na ovom linku.