Mobilna Asistencija

Mobilna asistencija Služba za Mobilnu asistenciju dostupna je 24/7 svim danima u godini. Ako vam je potrebna bilo koja usluga u okviru Mobilne asistencije, nazovite: 0800 202 77 

Države u kojima je usluga dostupna 

Mobilna asistencija dostupna je u sljedećim državama: Albanija, Andora, Austrija, Bjelorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Hrvatska, Cipar, Češka, Danska, Estonija, Egipat, Farski otoci, Finska, Francuska, Njemačka, Gibraltar, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Izrael, Italija (uključujući grad-državu Vatikan), Jordan, Kazahstan, Latvija, Libija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Malta, Moldavija, Monako, Maroko, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugal (uključujući Azore i Madeiru), Rumunjska, Rusija, San Marino, Sjeverna Makedonija, Srbija, Crna Gora, Slovačka, Slovenija, Španjolska (uključujući Balearske i Kanarske otoke, Melillu i Ceutu), Švedska, Švicarska, Tunis, Turska, Ukrajina, Ujedinjena Kraljevina (uključujući Kanalske otoke). 

Početak valjanosti i trajanje usluge 

Vrijeme pokrića jednako je vremenu trajanja općeg jamstva vozila (24 mjeseca bez ograničenja kilometraže). 

Uvjeti i odredbe mobilne asistencije (dalje u tekstu: usluga)  

Definicije pojmova  

Usluga  

Usluge koje su dostupne za nova vozila Fiat pod uvjetima navedenim u nastavku.  

Vozilo  

Vrijedi za sva nova vozila Fiat prodana putem ovlaštene prodajne mreže Fiat u BIH. Korisnik usluga Mobilne asistencije legitimira se potvrđenom predmetnom knjižicom. Ako nema knjižicu i ne može je pokazati pružatelju usluge, sam plaća sve usluge.  

Služba za Mobilnu asistenciju  

Operativni centar klijentima je dostupan non-stop za odgovaranje na njihove pozive i besplatno osiguravanje potrebne usluge. 

Opis usluga 

Pomoć na cesti  

Ako vozilo zbog kvara ili drugih poteškoća koje zahtijevaju Mobilnu asistenciju nije u stanju za nastavak vožnje, klijent mora kontaktirati službu za Mobilnu asistenciju. Mobilna asistencija će (ako ikako bude moguće) na lokaciju vozila poslati mehaničara radi popravka vozila.  

Ako se vozilo ne može popraviti na licu mjesta, operater će se pobrinuti za vuču vozila do najbližeg ovlaštenog servisa za vozila Fiat. 

Vuča vozila 

Ako je vozilo nakon kvara ili drugih poteškoća koje zahtijevaju mobilnu asistenciju oštećeno i ne može se samostalno pomaknuti, klijentu će biti osigurana vuča vozila plaćena u okviru usluge za vuču vozila do najbližeg ovlaštenog prodavača/servisa za vozila Fiat.  

Zamjensko vozilo  

Ako je vrijeme potrebno za popravak vozila dulje od četiri sata (što potvrđuje ovlašteni servis) na temelju dijagnostike kvara i vremenskog normativa proizvođača, ovlašteni prodavač/serviser vozila Fiat besplatno će osigurati zamjensko vozilo. Vrijeme popravka određuje proizvođač u vremenskom normativu za popravak vozila Fiat. 

U slučaju kvara ovlašteni servis koji vrši popravak osigurat će zamjensko vozilo ako je vozilo tako pokvareno da više nije u voznom stanju odnosno nije sigurno za putnike; ova usluga bit će dostupna tek kada vučna služba vozilo doveze do ovlaštenog servisa. 

Ovlašteni prodavač / servis vozila Fiat klijentu će osigurati uporabu zamjenskog vozila.  

Klijent mora poštovati uvjete i odredbe za uporabu zamjenskog vozila.  

Zimi će u slučajevima koje zahtijeva ili koji su uređeni zakonom zamjensko vozilo biti opremljeno lancima za snijeg ili zimskim gumama.  

U slučaju da klijent osim popravka u okviru jamstva istodobno želi obaviti i postupke u okviru programiranog održavanja, mora pokriti eventualne dodatne troškove uporabe zamjenskog vozila koji će nastati zbog izvršenja postupaka održavanja 

Povratak kući ili nastavak putovanja 

Ako se vozilo zbog kvara zaustavi više od 100 km od boravišta klijenta i ne može se popraviti istog dana kada je došlo do događaja, za klijenta istog dana kada je došlo do događaja, Mobilna asistencija organizirat će povratak klijenta i putnika kući ili nastavak njihovog putovanja vlakom (u prvoj klasi), autobusom ili zrakoplovom (u ekonomskoj klasi) ako je udaljenost veća od 400 km. Usluga obuhvaća eventualno nastale troškove do 500 EUR po osobi. Druga je mogućnost da klijent dobije zamjensko vozilo. 

Noćenje u hotelu 

Ako se vozilo zbog kvara zaustavi više od 100 km od boravišta klijenta i ne može se popraviti istog dana kada je došlo do događaja, za klijenta i putnike bit će organiziran smještaj u lokalnom hotelu do iznosa od 70 EUR po osobi. Služba za Mobilnu asistenciju organizirat će noćenje s doručkom za najviše pet noćenja. Na noćenje s doručkom imaju pravo i suputnici u vozilu i to do broja koji je jednak najvećem dopuštenom broju putnika koji je naveden u prometnoj dozvoli vozila. 

Preuzimanje popravljenog vozila  

Ako se vozilo zbog kvara zaustavi više od 100 km od prebivališta klijenta, klijent će dobiti jednosmjernu kartu za vlak (u prvoj klasi) ili jednosmjernu kartu za autobus (u višoj klasi), odnosno jednosmjernu zrakoplovnu kartu (u ekonomskoj klasi) ako je udaljenost veća od 400 km kako bi mogao preuzeti vozilo odmah nakon popravka. Klijent može zahtijevati i dostavu vozila na svoju adresu stalnog prebivališta, što će osigurati Mobilna asistencija ili ovlašteni vozač. U tom slučaju klijent plaća troškove goriva i cestarine koji nastanu pri dostavi vozila. 

Iznimke usluge 

Bez obzira na uvjete i posebna izuzeća pojedinačnih usluga dodatno vrijede sljedeće iznimke:  

  1. Klijent nema pravo na uslugu u sljedećim slučajevima: automobilske utrke, reliji, brzinski testovi ili testovi izdržljivosti, vožnje za trening ili vožnje izvan službenih cesta, rat, izgredi, ustanci, masovne političke demonstracije, pljačke, štrajkovi, uporaba u vojne svrhe ili teroristički akti, oštećenja zbog potresa, izvanredne vremenske pojave, nuklearne promjene ili zračenje koje uzrokuje umjetno ubrzavanje atomskih čestica, namjerna oštećenja, vandalizam ili sudjelovanje u kažnjivom djelu ili prekršaju, bilo kakva oštećenja koja uzrokuje prikolica, teret ili drugi vanjski utjecaji, nesreća koja ne nastane zbog tvorničke greške.  
  2. Pružatelj usluga nije odgovoran za štetu koja nastane zbog posredovanja javnih organa u državi obavljanja usluge ili kao posljedica bilo koje druge slučajne ili neočekivane okolnosti.  
  3. Spasilačka vozila imaju pravo samo na uslugu pomoći na cesti ili vuče vozila.  
  4. Vozila koja upotrebljavaju tvrtke za javni prijevoz imaju pravo samo na uslugu pomoći na cesti ili vuče vozila.  
  5. Vozila koja su prodana službenim tijelima kao što su policija, carina i vatrogasci ili drugim posebnim službama za obavljanje državnih usluga imaju pravo samo na uslugu pomoći na cesti ili vuče vozila.  
  6. Klijent koji odluči da neće upotrijebiti jednu ili više usluga nema pravo na naknadu ili bilo kakve zamjenske usluge u smislu naknade.  
  7. Ne nadoknađuju se troškovi koji nisu povezani s pojavom događaja (troškovi za hranu, smještaj, taksi, gorivo itd.).  
  8. Djelatnosti programiranog održavanja nisu uključene u uslugu.  
  9. Vozila koja su u opasnom stanju ili su održavana ne uzimajući u obzir upute proizvođača isključena su iz usluga.  

Druge situacije koje zahtijevaju mobilnu asistenciju  

Klijent nema pravo na uslugu u situacijama kao što su npr.: prazan spremnik za gorivo, pogrešno gorivo, zamrznuto gorivo, ispražnjen akumulator (ne zbog tehničkog problema), prazna(e) ili puknuta(e) guma(e), gubitak ili oštećenje ključeva vozila, zaključani ključevi u vozilu, razbijena stakla i potpuno prazan visokonaponski akumulator u vozilima BEV (baterijsko električno vozilo).  

Za gore navedene događaje uz doplatu klijenta može se osigurati samo pomoć na cesti i/ili vuča do najbližeg ovlaštenog servisa za vozila Fiat.