U prvom polugodštu 2022.*, novi Fiat 500 na trećem je mjestu po broju prodanih električnih automobila u Europi, s vodećim mjestom u Njemačkoj i Italiji, dok je u Francuskoj i Španjolskoj među prva tri.
- U samo dvije godine više od 100 000 kupaca izabralo je novi Fiat 500, a nagrađen je s više od 30 međunarodnih nagrada u devet država, čime je postao najnagrađivaniji FIAT u povijesti.
- Novi električni Fiat 500 trenutno je dostupan u 38 država i četiri zemljopisna područja: u Europi, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i u Japanu.
- Upravo su objavljene dvije nove reklame “Evergreen” i “The Stick” u kojima se u glavnoj ulozi pojavljuje „zeleni“ ambasador Leonardo DiCaprio, a obje pričaju priču o tome kako opredijeljenost za održivu budućnost nije samo pametna, već i zabavna.
FIAT slavi 65 godina svoje ikone, modela 500 — simbola novog slatkog života čija je električna verzija postala europska predvodnica električne mobilnosti.
„Novi potpuno električni i jedini električni model 500 u prvom se polugodištu uspeo na podij europskog tržišta električnih vozila,” rekao je Oliver Francois, glavni izvršni direktor tvrtke FIAT i globalni direktor marketinga tvrtke Stellantis Global. „U prvom polugodištu novi Fiat 500 postao je najprodavaniji električni automobil u Njemačkoj, nadmašivši čak i domaće proizvođače električnih vozila.
Uz navedeno, na vodećem je mjestu u Italiji i među tri vodeća u Francuskoj i Španjolskoj. Ovo je nepobitan dokaz uspjeha ovog modela i načina na koji FIAT vidi svoj put ka elektrifikaciji kao dio svoje povijesne društvene misije.
Stvorili smo mobilnost dostupnu svima, predvodnici smo gradske mobilnosti, a naš je novi cilj je redefinirati gradsku mobilnost i učiniti ju održivijom za sve, a pritom ne odstupiti od naše krilatice – zeleno je samo ako je zeleno za sve.”
Dizajniran i proizveden u Torinu, električni Fiat 500 simbol je talijanske kreativnosti i osvaja ljubitelje talijanskih proizvoda diljem svijeta. Novi Fiat 500 trenutno je dostupan u 38 država i četiri zemljopisna područja: u Europi, Latinskoj Americi, na Bliskom istoku i u Japanu. Uspjeh ovog modela ovjenčan je s 30 međunarodnih nagrada dodijeljenih u devet država od strane publike i struke.
U uvjetima sveopćeg naglaska na „zelenu konverziju“, FIAT je odlučio ubrzati provedbu svoje elektrifikacijske strategije na putu ka održivijoj budućnosti. Na globalnoj razini, Fiat trenutno ima sveobuhvatnu ponudu elektrificiranih modela u Europi, a od 2024. svi novi Fiatovi modeli bit će električni. U 2027. FIAT će Europi postati potpuno električan.
Dvije nove priče kojima slavimo ikonu promjene
Kao posebnu rođendansku čestitku svojoj ikoni, FIAT predstavlja dvije nove priče koje na zabavan način pokazuju zašto je novi Fiat 500 istinski nositelj promjene. U spotovima „Evergreen” i „The Stick” pojavljuje se aktivist i oskarovac Leonardo DiCaprio, koji je „zeleni“ ambasador novog Fiata 500 od samog predstavljanja ovog modela. FIAT preuzima riječ i objašnjava da treba s radošću brinuti o našem planetu i, kako to Leonardo DiCaprio pokazuje, da je voziti električni automobil i biti zagovornik održive mobilnosti veselo i zabavno. Naravno, samo je jedan automobil koji dužnost može pretvoriti u užitak: novi Fiat 500.
Novi spotovi rad su marketinške agencije Leo Burnett, a potpisuje ih nagrađivani redatelj Martin Werner. Glazba iz spotova je originalna vokalna verzija slavnog glazbenog broja La Dolce Vita koji je skladao Nino Rota, i to originalna dosad neobjavljena verzija iz 1962. Otkrio ju je FIAT u katalogu talijanske izdavačke kuće CAM Sugar, koja čuva vrijedne klasike iz povijesti kinematografije, uključujući slavnu glazbu maestra Nine Rota iz filma Amarcord, koja je u novoj „petstotici“ korištena za zvukovno upozorenje na pješake (AVAS).